ORDER FORM

NAMA ANDA
EMAIL (PENTING!)
ALAMAT (UNTUK PENGEPOSAN)
NO TELEFON
CARA PEMBAYARAN MAYBANK
BANK ISLAM
Kod pilihan anda

SAYA AKAN CUBA MEMBALAS EMAIL ANDA PALING LAMA PUN DALAM MASA 48 JAM ;)

 

SILA PASTIKAN ANDA CHECK JUNK BOX/SPAM BOX ANDA KALAU ANDA DAH HANTAR EMAIL TETAPI ANDA TIDAK MENERIMA RELPY DARI SAYA.

 

HAPPY SHOPPING :)


This HTML form was created by Freedback.
saya juga menerima pelanggan yang ingin mengambil secara kodi ataupon lebih dari 10, untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi saya di telefon yang tertera ataupon emailkan saya sebarang pertanyaan anda.

untuk melihat item(s) lagi, sila click older post

Tuesday 10 January 2012

saya nak jual tudung

assalam korang, mulai hari ini saya dah nak start menjual tudung kecil kecilan je.. jual tudung pon xde la main point sebab nak dapat duit je, sambil sambil nak belajar cara berniaga online.. tudung saya ambik xde la banyak sangat pon xde la skit sangat, ambik ikut kehendak korang la and stail semasa.. harga sangat2 berpatutan, kesemua stail tudung yang saya jual takde takde sampai cecah 50heggit pon.. suke suke?? kalau suke boleh la jengok jengok, kalau jengok berkenan tu boleh lettew beli, untuk diri sendirik ke, mak ke, akak ke, awek ke sape 2 je la mesti konfem konfem cantik la kalau pakai he he he.. sangat sesuai untuk bersantai even ke pejabat/kelas sekali pon takde masalah sebab memang saya beli untuk banyak2 situasi.. harap harap korang berminat dan berkenan he he he..

No comments:

Post a Comment